Het-Groene-Huis: Marketing & Automatisering

Het-Groene-Huis laat DeinzeKajakt te water

Het-Groene-Huis laat DeinzeKajakt te water

Of het nu op het vasteland is of in het water, Het-Groene-Huis voelt zich overal thuis als het gaat om je zaak op te starten of te doen groeien.  Het was geen gemakkelijk periode, het voorbije jaar, en voor sommigen moeiijk om boven water ;-) te blijven. We hebben het er vaak over gehad, in CORONA-tijden, heroriënteren. En dat is exact wat Benjamin Van Cauwenberghe heeft gedaan. Van de ene dag op de andere was de volledig gevulde kalender van IBEvent LEEG. Benjamin bleef niet bij de pakken zitten. Hij heroriënteerde zich, op verschillende vlakken. Eén ervan was het professionaliseren van zijn hobby, KAJAKKEN. Deze belgisch kampioen nam contact met Het-Groene-Huis voor het opzetten van zijn concept en de uitwerking ervan. Joepie!

Wat deden we concreet voor DeinzeKajakt? 

We dachten mee over de naam, legden de juiste domeinnamen vast en gingen aan de slag voor het logo. Gezien DeinzeKajakt een tak is naast IBEvent, werd dit logo meteen mee omgetoverd in het heerlijke groen :-). We like! 

We gingen daarna aan de slag voor het opzetten van de website. Contentmanagment is een uiterst belangrijk onderdeel hiervan, de juiste keywords worden bepaald en mee opgenomen. De structuur wordt vastgelegd en de customer journey uitgeschreven in de gepaste copywrite.  De klant moet immers bijzonder snel en gemakkelijk de weg vinden naar het boeken van de kajaks en/of subs. 

Intussen wordt naarstig gewerkt aan de reclame! Spandoeken die op een frisse manier de waterpret aankondigen, en die er op gelijk welke achtergrond lekker uitpoppen. De leaflets worden opgemaakt met duidelijke icons. Ze vallen op! (download er gerust eentje op de website van DeinzeKajakt) We konden ons grafisch uitleven, met het nodige respect voor de huisstijl.  We zorgden voor de franse vertaling, zodat ook onze Waalse en Franse vrienden weten waar ze moeten zijn. En we mochten er ook nog een poster bovenop doen. 


De kers op de taart is de website met webshop voor DeinzeKajakt. Alle functionaliteiten worden toegevoegd, google analytics gekoppeld, mobile en shop uitgetest, SSL/HTTPS toegevoegd voor veilige website, GDPR. Voortaan kan je jouw tocht op de Leie online boeken en bestel er vooral de leuke gadgets bij. Heerlijke frisdrank kan ook. Benjamin kreeg van HGH een opleiding om zelf zijn website / webshop te kunnen aanpassen en aanvullen. Hij kan zich helemaal uitleven in het eenvoudige CMS van Het-Groene-Huis en voor jullie ligt dolle pret of sportieve fun op het water te wachten. Boeken maar!


Benieuwd? Neem snel een kijkje op de website van DeinzeKajakt en tot soon op de Leie!


Nog meer websites en webshops van Het-Groene-Huis bekijken of wil je er zelf een? info@het-groene-huis.be

Maak vandaag nog een afspraak

Het-Groene-Huis is lid van:

TOOLBANK