Cases
Home > Cases > Het-Groene-Huis x Kristel Van Damme

Het-Groene-Huis x Kristel Van Damme

Kristel Van Damme is een expert op het gebied van stress, angst en traumabehandeling. Ze begeleidt mensen naar rust, balans en persoonlijke groei door middel van mentoring en trainingstrajecten. Zij deed beroep op Het-Groene-Huis om haar marketingstrategie aan te pakken.

Onze aanpak

1. Automatiseringsflow: onboarding tot webinar en verkoop

We ontwikkelden een complete automatiseringsflow waarmee nieuwe leads op een gestructureerde manier door de klantenreis worden geleid. Op deze manier kunnen we van bezoekers, klanten maken.

2. Contentkalender: informatie, waarde en privéposts

We ontwikkelden een contentkalender die zowel informatief als persoonlijk is door in te zetten op verschillende soorten content:

  • Informatieve & waardevolle posts: Educatieve content over stress en angst die Kristel’s expertise onderstrepen.
  • Privéposts: Persoonlijke verhalen om een persoonlijke connectie op te bouwen met haar doelgroep.

3. Upselling voor Trainingen

Na een eerste kennismaking en het volgen van webinars wordt een upsell-strategie ingezet. Zo kan Kristel haar trainingen aan de man brengen bij mensen aan wie ze al heeft aagetoond hoe waardevol ze kan zijn. 

Conclusie

Dankzij de strategische aanpak heeft Kristel Van Damme haar conversie kunnen verhogen zowel met haar personal brand al met de Mind-Body Connection Academy en daarnaast kan ze meer mensen begeleid naar rust en balans in haar trajecten. Deze samenwerking toont dat een gestructureerde klantenreis gecombineerd met authentieke communicatie een succesrecept is.

Wil jij ook een marketingstrategie die resultaten levert? Neem contact met ons op
📩 info@het-groene-huis.be | 📞 0468/108277

Diensten
Nieuws
Deel dit artikel