Het-Groene-Huis: Marketing & Automatisering

VAWI EVENT 12&13/10/13 (1500P) VAN A TOT Z

VAWI EVENT 12&13/10/13 (1500P) VAN A TOT Z

Van Vawi (grossier groenten en fruit uit Antwerpen) kregen we Carte Blanche voor het organiseren van hun allereerste opendeurdag.

Het-Groene-Huis bedacht het concept en ging aan de slag.

We maakten van de opendeurdag een beursconcept waarbij de leveranciers konden instaan met een eigen stand en hun producten direct aan de klant konden presenteren. Het-Groene-Huis werkte het concept praktisch volledig uit en contacteerde alle leveranciers en nam de verantwoordelijkheid over de gehele opvolging. Er waren ongeveer 30 standhouders die intekenden op dit concept. Elk zorgde voor degustaties, animo en hapjes. 

De goederen uit het magazijn brachten we tijdelijk over naar een lokatie in de buurt. Het magazijn werd omgetoverd tot een gezellige ontvangstplek en omkadert met tenten en een rode loper. Er werd parking voorzien. Er werden pijlen en bordjes voorzien. De klant liep doorheen de gebouwen van Vawi en kon op die manier de leveranciers en producten van Vawi verder ontdekken. 

De klant kreeg bij ontvangst een glaasje cava en werd onderweg getrakteerd op hapjes en animo. Op het middenplein werd men verder getrakteerd vanuit de foodtruck en koffiestand en kon men relaxen in de lounge bij passende muziek

Het-Groene-Huis was eveneens verantwoordelijk voor de communciatie: uitnodiging leveranciers, uitnodiging klanten, reminders, online media, website, facturatie..... Het volledige opzet van A tot Z.

Het objectief voor deze opendeurdagen was 500P - uiteindelijk zijn meer dan 1500 klanten langsgekomen en is er heel wat persaandacht geweest voor dit event. De klanten gingen naar huis met een goodie-bag vol informatie, proevertjes en gadgets, maar vooral... met een ontzettend goed gevoel. Of onze klant, Vawi, tevreden was? Je leest het hier


Maak vandaag nog een afspraak

Het-Groene-Huis is lid van:

TOOLBANK