Top of Mind zijn betekent dat jouw naam of merk als eerste naar boven komt bij jouw ideale doelgroep wanneer ze denken aan de oplossing van een probleem of behoefte. Het gaat om herkenbaarheid, relevantie en betrouwbaarheid. In een wereld waar mensen dagelijks overspoeld worden met informatie, is het cruciaal om top of mind te blijven.
Social media is een van de meest krachtige tools om jouw merk zichtbaar en relevant te houden. Platforms zoals Instagram, LinkedIn, en Facebook bieden unieke mogelijkheden om contact te maken met jouw publiek. Maar – let op – het gaat om strategie. Alleen maar ‘iets posten’ werkt niet. Het gaat om structurele, waardevolle content die je publiek aanspreekt.
Social media is een van de meest krachtige tools om jouw merk zichtbaar en relevant te houden. Maar – let op – het gaat om strategie. Alleen maar ‘iets posten’ werkt niet. Het gaat om structurele, waardevolle content die je publiek aanspreekt.
Wie zijn jouw ideale klanten? Waar zitten ze op social media? Welke vragen of pijnpunten hebben ze?
Het draait om waarde – tips, inspiratie, educatie. Mix verschillende soorten content, zoals:
Gebruik analyses om te zien wat werkt en waar je kunt verbeteren. Geen eenmalige actie – dit is een proces!
Als jij klaar bent om je merk te transformeren en altijd bovenaan het lijstje van je doelgroep wil (blijven) staan, dan help ik jou graag!
Met mijn strategieën en tools krijg je:
Of IK doe het voor jou!
We gaan ervan uit dat de SEO op je website in orde is.
Je stapt dan in aan 600€ opstartkost voor afstemming en uitwisselen van informatie + per maand 950€ met een minimum duurtijd van 4 maanden.
Waarom 4 maanden? Dat is de minimum duurtijd van een traject waarin je via de algoritmes en newsfeeds hoger op de kaart komt.
Let wel: nadien stopzetten haalt je terug naar beneden. Dus ofwel verlegen, ofwel zelf blijven uitvoeren.
Veerle.derouck@het-groene-huis.be