Het-Groene-Huis: adviesbureau & reclamebureau
Wij zorgen voor de groei van uw bedrijf

SEO & SEA

SEO (zoekmachine optimalisatie)

Volgens diverse onderzoeken worden 73% van de website bezoekers doorverwezen door zoekmachines. Google is de meest gekende en verwijst 94% van de bezoekers naar je site. Er is naast Google ook Bing, Yahoo, Amazon, ... Vergeet vooral de social media Facebook, Pinterest, Instagram, Twitter niet en Google Images, Google Maps, Youtube!  Deze helpen ook een behoorlijk handje. Om deze reden alleen al MOET zoekmachine optimalisatie (seo= Search Engine Optimisation) een belangrijk onderdeel vormen van je internet marketing strategie.

Je site kan dus maar beter zo hoog mogelijk gerangschikt staan in Google en andere zoekmachines.

Zoekmachine optimalisatie is een ingewikkeld en voortdurend evoluerend proces.

Onze professionele SEO-diensten omvatten grondige analyse. Het is niet mogelijk om een geschikte SEO strategie uit te voeren zonder dat er vooraf bepaalde doelen zijn opgesteld en bepaalde problemen geïdentificeerd zijn. We beginnen al onze SEO opdrachten met een SEO audit. Deze SEO audit omvat een analyse van je website (eventueel aangevuld met marktonderzoek en een concurrentie analyse) en een keyword research. Onze SEO professionals bekijken de website code, de website analytics en gebruiken de juiste SEO tools om verdere problemen te onderzoeken.

Onze SEO-diensten focussen op de 3 belangrijkste zaken voor een goede ranking :

  • Technische optimalisatie van je website*
  • Content met de juiste focus en zoekwoorden
  • Autoriteit of linkbuilding

*Dit gaat zeer breed om tot het beste resulaat te komen. We pakken zo oa de volgende elementen aan:

- zijn je systemen en cms up to date en niet verouderd?

- pagina titels in orde? url ok? gebruik H1-H2-H3? title tags? 

- meta description? metatags?

- images benoemd? Alt tekst?

-....

Eens dit in orde, krijg je een website die scoort en ook speed optimised is. Het heeft GEEN zin om aan adwords te doen als je SEO niet ok staat. 


Hoe schrijf je SEO:

* Ken je bezoekers

* Ken de behoeftes

* Bepaal je zoektermen

* Schrijf steengoede teksten 

* Optimaliseer met zoektermen

* Optimaliseer voor 'gebruikservaring' en 'klanttevredenheid'

* Zorg voor conversie

* Promoot content

* Meet, verbeter en herhaal 


SEA (Google adwords)

SEO OK? Zet dan Google Adwords campagnes in om snel meer bezoekers aan te trekken. Omdat een SEO strategie vaak het beste resultaat biedt op langere termijn, kan het nodig zijn om sneller meer potentiële klanten aan te trekken.

Dat kan via Google adwords campagnes.

Met Google AdWords maak je online reklame voor jouw producten of diensten. HGH verzorgt graag je campagne. Onze specialisten gaan samen met jou aan de slag om een succesvolle Google AdWords campagne op te zetten. We bepalen samen de doelgroep en stellen een budget op. Zo weet jij precies wie we bereiken en wat de kost is voor je campagnes. We optimaliseren continu voor een efficiënt gebruik van het budget en voor het beste resultaat.

Hoe werkt Google AdWords?

  • Google AdWords werkt volgens het Cost Per Click principe (CPC): jij betaalt enkel als een bezoeker op je Google AdWords advertentie klikt. De kost per klik wordt mede bepaald door de concurrentiegraad van de gekozen zoektermen, de content en de kwaliteit van uw landingspagina’s en de Click Through Ratio (CTR, de verhouding van het aantal kliks t.o.v. het aantal vertoningen) van je advertenties.
  • De Google AdWords advertenties verschijnen wanneer men zoektermen of keywords ingeeft die opgenomen zijn in je zoekwoordenlijst. Je positie in de resultatenlijst wordt oa bepaald door het bedrag dat je wilt betalen voor een klik en de populariteit van de zoekwoorden. Biedt er iemand meer op jouw keyword dan zakt in principe je advertentiepositie.
  • Met Google AdWords behoud je altijd de volledige controle over je budget, en zolang je dagelijks budget niet overschreden wordt blijven je Google AdWords advertenties actief info@het-groene-huis.be

Maak vandaag nog een afspraak

Het-Groene-Huis is lid van: